fredag 13 juli 2012

Mer ljus åt folket!

Fredag...igen!
Sitter på vår altan och myser med mannen, kaffe och cognac ( det sistnämnda hoppar dock jag över ) Lyssnar på spotify, kör gamla goa låtar och pratar minnen.
Just nu kör vi Ken Laszlo ;)

Njuter av lugnet och en härlig sommarkväll.
Tyvärr så var det inte lika härligt på da'n idag. Trista regnskurar, som vanligt!
Vi besökte stan för att gå på marknad men vi hoppade över själva marknaden och gick i butiker istället.
Jag är ingen marknadsmänniska. Trångt och jobbigt och så är det bara "skit" ändå...och inte särskilt billigt heller.
Jag går mest bara för att det är väl så man gör liksom.
Går på marknad och "tittar" på folk typ.

Imorgon hoppas vi på hyfsat väder ( ingen ide att be om sol, men bara det inte ösregnar) för vi har ju en tripp till Öland och Victoriadagen inplanerad. Vi ska dit med våra härliga vänner Håkansson/Johansson.

Nu ska jag njuta vidare. Jag älskar att sitta under filten på altanen med massa tända ljus. Jag älskar att umgås med min man, bara sitta och prata och göra "ingenting".
Kärlek!


Köpte en ny ljuslykta på Indiska idag.
Älskar alla ljuslyktor där.Skulle kunna köpa hur många som helst. Men egentligen har vi ljuslyktsförbud här hemma. Micke tycker vi har för många. Vadå, kan man ha för många ljuslyktor? Jag fattar ingenting?!?
Mer ljus åt folket... ;)












- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar