fredag 27 juli 2012

Bränd

Det svider på hela kroppen...jag är bränd. Eller kanske snarare kokt...som en kokt kräfta ;)
Tur att jag tog ett beslut igår att inte åka till stranden idag, kroppen behöver vila.

Efter att jag fick såret i pannan och fick operera bort det pga av att det var malignt, så har jag en väldans respekt för solen.
För med all sannolikhet har det där såret uppkommit av att jag en gång bränt mig där.
Så var försiktiga!

Fast solen verkar ändå lysa med sin frånvaro idag...
Blir en snabbvisit till stan sen hem för tvätt och städ. Trist men välbehövligt!

Och så var det fredag igen då ja.
Mannen jobbar, sonen i Emmaboda och jag och Emma ensamma hemma. Har lovat Emma att vi ska ha filmmys ikväll.
Bio fast hemma, som Emma säger ;)

Ha en härlig fredag. Vi hörs!







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar