söndag 29 juli 2012

Gone baby gone

Tittar på en film nu, Gone baby gone, men jag får ont i magen. Jag har svårt att titta!
Barn som försvinner, pedofiler, barn som far illa, som lider...fy, det är så hemskt.
Det knyter sig i magen och hugger i hjärtat. Vill direkt gå in och titta så att Emma ligger i sin säng.

Hur kan man skada och göra ett litet oskyldigt barn illa?
Det är så obegripligt och svårt att förstå...
Jag känner mig upprörd!

Trist att avsluta en bra dag på detta sättet.
För det har varit en väldigt bra dag i dag.
Soft och skön.

Kaffe hos mams och paps, ett indoorpass, tacos och kortspel med ungdomarna och nu soffa och en upprörande film.

Träffade en vän från förr idag. Kändes bra att se och prata med henne. Jag tänker ofta på henne.
Min "gamla" vän...Hoppas allt blir annorlunda en dag, jag saknar dig!

Nu ska jag gå och lägga mig och tänka på något som gör mig glad. Måste skaka av mig alla otäcka tankar nu.
Jag ska tänka på min fina och älskade familj.
Längtar tills imorgon när Emma kryper upp hos mig, gosar in sig, ler och säger:
-God morgon mamma!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar