torsdag 20 september 2012

Uppe innan tuppen...

...fast ändå inte.
Jag har ju liksom inte gått och lagt mig så tuppen hade ingen chans emot mig idag.

"Kuckeli Q klockan är sju". Det sägs att tuppen galer vid sju. Är det så?
Visst har jag hört en tupp gala fast aldrig klockan sju!

Ja, jag babblar om konstiga saker men det är för att jag är trött har varit vaken sen 8.30 I GÅR morse.
Lite fnittrig, trött och allmänt konstig.

Nu börjar snart dagpersonalen, då är det dax för morgonrutiner.
Sen hem till min älskade säng.
Mannen hämtar mig eftersom jag gick hit igår kväll.

I eftermiddag/kväll, innan jag går på nästa nattpass, ska jag med fina Helena på en fashionkväll på Baronen.
I like!

Godmorgon,godmiddag,godkväll...och godnatt!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar