torsdag 20 september 2012

Fashion week

Kul att det händer något i Kalmar. Hoppas det blir fashion week fler gånger.

Har varit på baronen med Helena ikväll. Det var jättetrevlig!
Vi gick en tipspromenad och nu hoppas jag på ett samtal imorgon som säger att jag har vunnit 5000:- att shoppa för och en timme med en personal shopper.
Det vore inte helt fel.
Speciellt för mig som inte har några kläder.

Finaste ungdomarna har passat Emma ikväll.
Det hade gått väldigt bra.
Brorsan nattade lilla Emmis och läste saga för henne.
Det värmer mitt mammahjärta.
Kärlek ❤

Nu sitter jag på jobbet och hoppas att tiden ska gå väldigt snabbt!
När jag går av imorgon bitti är jag ledig i 6 dagar.
Inte helt fel!

Imorgon smäller det! Imorgon är min krönika med i Östran!
Hjälp! Är nervös!
Mår illa!

Och visningsbilden?! Ser jag ut så där? Det kan inte vara möjligt! Usch, hemskt.
Katastrof i så fall!
Extreme makeover önskas!

Lite mindre rynkor, lite mindre kinder, lite mindre trötta ögon, lite mindre fluffiga ögonbryn, lite mindre näsa, lite större läppar och snyggare frisyr.
Det måste väl gå att ordna?

Lova att ni inte skrattar åt bilden. Lova?!


Godnatt!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar