torsdag 6 september 2012

Stockholm

När man får sova så kan man inte sova. Varför är det så?
Tänkte ha lyxat till det med att ligga kvar länge och gona i sängen men här ligger jag klarvaken som ett jon och stirrar i taket.

Äh lika bra att gå upp. Micke kommer snart med färska frallor, sen ska det packas.
Emma ska till mormor och morfar och vi ska till Stockholm.

Micke ska spela golf imorgon. Brolin har sin årliga golftävling med ganska mycket pengar i prispotten.
Vi håller tummarna för vinst!

Jag ska umgås med Lotta och ut på lite trevligheter!
Imorgon blir det Berns och sen möta upp männen på Undici.

Vår vän "Gotte" ska oxå med till Stockholm, umgås med oss och Fam. Forslund, spela golf och ha det trevligt!
Vi åker när han har slutat jobba idag.

Jag börjar köra. Det gäller att vara smart och erbjuda sig att börja köra så jag kan bli " trött" innan vi kommer fram till Stockholm. Fattar inte hur jag någonsin ska klara att köra bil där? Jag som är rädd för vår Maxirondell?!


Nu kom mannen med frallor.
Frukost!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar