torsdag 13 september 2012

Lyxig lunch

Ja idag lyxade Emma och jag till det rejält på lunchen. Eller rättare sagt så lyxade jag till det med att göra det lätt för mig.




Och det var faktiskt ganska gott :)

Kommer alla perfekta mammor som lagar riktig, nyttig och allsidig kost åt sina barn att skicka hatmail till mig nu? ;)

Har varit på gymmet en runda idag.
Det är ju gutt när man väl är där, att jag aldrig lär mig det!

Har även skrivit en krönika som jag faktiskt själv skrattade åt när jag läste den.
Då måste den väl vara bra?
Ego-Malla! ;)

Hämtade nyss posten och i lådan låg ett brev till mig.
Det var en vän, en ganska nyfunnen vän, som hade skickat ett kort och biobiljetter till mig.
Gissa om jag blev glad? Lipig som jag är så började jag gråta
Blir alltid lika förvånad men glad när någon visar att dom uppskattar mig.




Ett tack till DIG du fina, goa och omtänksamma människa!
Jag blev väldigt glad! KRAM





Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar