söndag 30 september 2012

Orolig

Blir orolig över min konstanta trötthet.
La mig innan 23 igår. Orkade inte hålla mig vaken. Försökte vara ett trevligt sällskap men kroppen ropade efter sängen. Och då ska tilläggas att jag sov en hel del i bilen igår när vi åkte runt på Öland.

Har sovit hela natten utan att vakna, vad jag vet iallafall, och sov till 8-tiden, somnade om och gick sen upp 9.30.
Borde vara pigg men är aptrött!




Mannen och dottern ska iväg på en lunch, fika och lek-stund hos en kompis och hans barn.
Jag ska ut i trädgården och fixa lite sen blir det att bara ligga på soffan och läsa.

Inatt vankas jobbnatt ett av två.
Tror jag ska GÅ till jobbet ikväll. Skönt med frisk luft och motion.
Om det inte regnar, då får det bli bilen. Skönt att man kan välja :)

Cykla känns inte aktuellt iallafall.
Vill inte svära mig igenom hela cykelturen. Som sagt, det blåser ALLTID när jag väljer cykeln!

Ha en härlig söndag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar