fredag 14 september 2012

Lyckorus

Jag är så glad att det bara bubblar i kroppen.
Hoppade och studsade runt här hemma, värre än att jag hade vunnit högsta vinst på lotto.
Fast det känns faktiskt som en vinst för mig.

Jag fick mail från chefen från Östran idag. Dom gillar mina krönikor så pass mycket att dom ska publiceras i tidningen.

Plötsligt händer det!

Nu till ett stort problem bara...jag ska ta kort till byliner.
Hjälp!
Mitt hår!!! Och vad ska jag ha på mig?

Lycklig men med huvudvärk åker jag nu buss till stan med dottern.
Måste försöka kliva ner på jorden igen så jag inte går runt med näsan i vädret på stan :)

"Jag ska skriva krönikor åt Östran, för jag ska skriva krönikor åt Östran, ja jag ska skriva åt Östran. Fy fan vad jag e bra"

Ikväll ska jag fira!

Skål!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer: