torsdag 13 september 2012

Lulles

Känslan i munnen när man äter en smörgås med Lulles bredbara pastej.
Munorgasm!
Jag säger bara det, Lulles!
Finns över disk på Ica Magneten i Lindsdal.
Jag rekommenderar er att testa det bästa! ( dagens rim )

Usch kan inte sluta tänka på Johnny som rånades och lämnades på spåret.
Vart är mänskligheten på väg?
Hur kan man leva med sig själv efter att ha gjort nåt sånt?
Jag förstår om man i såna här lägen har lust att ta lagen i egna händer!
Bilden finns ute på honom, många vet vem han är. Kanske får han redan lida...

Vad händer idag? Emma är en rastlös liten tjej och hennes mamma oxå för den delen.
Vi har ingen bil hemma, orkar vi ta bussen till stan?
Emmas koppor är torkade och börjar försvinna, hon är piggare än någonsin och full av energi.
Jag är träningssugen och det behövs städas och fixas i trädgården.
Suck!
Dilemma!

Tror det blir en hemmadag med lite städ, plock och fix.
Ska be syrran ha Emma en stund när jag cyklar och tränar. Japp så får det bli :)

Ikväll måste jag "jobba" hemma. Måste skriva, har ett uppdrag ;)


Psst! Lyssna på, Read all about it med Emeli Sandé!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar