onsdag 5 september 2012

Jag är bäst!






Det här kortet och den här stenen låg på min kudde när jag kom hem och skulle krypa ner.
Tack mina älsklingar. Det behövde jag efter en jobbnatt med 13 timmar, 2 timmars möte efter det och så en helvetes motvind på vägen hem. Cykeln ville knappt röra sig framåt.??!!!

Jag trodde jag skulle bryta ihop. Vid "Kinabygget" tänkte jag kasta cykeln och gå.
Men jag tog mig hem efter mycket om och men.
Att cykla i en mindre storm är inget jag rekommenderar!

Gissa om jag är trött nu? Har sovit 3,5 tim. Nu ska jag pallra mig bort till dagis och hämta Emma.

Jag ser HELT förstörd ut och känner mig som en urvriden disktrasa.
Usch för så här långa pass!

/Fisk och potatis är gott





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar