söndag 16 september 2012

Kräftskiva igår...

...icke kräftskiva idag.
Fy, mår inge bra. Mår typ O-bra!
Det var kul igår men är mindre roligt idag.
Så illa att man ska behöva straffas när man har trevligt med vänner. Varför? Varför? Varför?
Vad har jag gjort för ont?
































Jag hade ju bara kul?!

Tur att min man håller ställningarna här hemma. Han gick upp med Emma. Fast i o för sig vaknade hon inte förrän strax efter nio så han fick oxå sova.

Hade som sagt en väldigt trevlig kväll, som vanligt, med Fam Håkansson/Johansson.
Älskar dom!

Generösa som dom är så fick jag en present för att jag fått uppdraget att skriva krönikor åt Östran ( blir lika nervös varje gång jag säger eller skriver det hehe)
och Micke fick för att han kämpade och vann Brolingolfen :)
Tack vänner ❤

När vi gick hem framåt natta så blev Micke och jag "fjortisar" ( ja ja... Det var mest JAG ) och hade kul med kameran.
Kul var det även om bilderna blev sådär :)





















Idag ska vi ha ett litet minikalas för sonens flickvän som har fyllt 18. Hon har valt mat och efterrätt.
Hon hade inga höga krav direkt.
Biffar med färsk chili, Crisscuts ( potatis i ugnen) och vitlökscreme. Och så cheesecake till efterätt.

Nähe...dax att gå upp. Hör kaffebryggaren puttra...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar