lördag 15 september 2012

Seg

Men vad är det för fel på mig? Jag är konstant trött.
Gäspar morgon, middag och kväll.
Suckar, pustar, trött i kroppen, ont i huvudet.
Spelar ingen roll om jag sover 4,8 eller 10 timmar. Jag är lika trött ändå. Sorgligt!

Antingen är det hösten, eller att jag har börjar jobba natt igen... Eller en kombo av båda.
Det är iallafall segt när man lägger sig tidigt en fredag för att vakna pigg på lördagen. Sover hela natten,inte väckt av Emma en enda gång, inte störts av mannen snarkningar men vaknar ändå tröttare än tröttast.What?

Sitter som ett jon vid köksbordet och orkar knappt läsa tidningen.
Tittar på allt som behövs göras hemma men,nää usch vad trist.
För den delen så bor vi TVÅ vuxna, nää tre egentligen men sonen är ju aldrig hemma, i den här familjen och jag ska inte behöva ta tag i allt!!!

Det är golftävling i Kalmar denna veckan och mannen har i princip varit mer där än hemma.
Om jag är bitter? Näe, inte ett dugg.
Tycker bara att det ska vara rättvist så i nästa vecka när det är Fashion week så är jag mer i stan än hemma. Mooohaaaa!

Idag ska vi ÄNTLIGEN träffa våra vänner i Borshorva. Var på tok för längesedan vi sågs. Känner mig nästan lite nervös?
Hur ser dom ut?
Vågar man vara sig själv? Kan jag äta lika mycket som jag brukar göra när jag är där?
Hihihi

Innan vi ska dit så ska Emma och jag cykla till golfbanan en runda. Måste verkligen kolla upp så det är golf han ( min man ) håller på med och inte nåt annat.

( För er som inte fattar så var det ett SKÄMT )

Ha en härligt höstig lördag mina vänner!
Ovännerna hoppas jag blåser bort! :)

Kram

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar