tisdag 4 september 2012

Linbana

På Emmas förskola finns en linbana. Det är lite lyxigt :)
Emma skulle visa mig hur duktig hon hade blivit på att åka. Jag fick inte hjälpa henne upp, jag fick inte hålla i eller springa brevid.
Jag trodde inte att det skulle gå vägen men den farten som hon hade men...det är väl dax att inse att hon börjar bli en stor tjej.




Nu har vi käkat lite här hemma och snart ska jag cykla bort och hämta Patrics lillebror Oliver som har haft innebandyträning. Han ska vara hos oss en liten stund.
Hinner väl med en fika oxå men sen är det off to work som gäller.
Har inte hunnit vila något idag, lär bli en låååång natt.
Och så får jag inte gå hem imorgon bitti när jag slutar för vi ska först ha möte. Lär vara i säng lagom till lunch. Hjälp!

Är riktigt nöjd med mina naglar som fixades idag. ( Tack vännen )







Vi hörs snart igen! :)

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar