torsdag 13 september 2012

Dagens tips

Läs den här bloggen. Hon skriver det man själv ibland bara vågar tänka :) Underbart! Bättre än fotbollsfrun.
Hon har precis börjat blogga för min mans tidning. Ja, nu är det ju inte hans tidning men hans jobb.
Vem vet... snart kanske kommer mitt namn oxå synas i den tidningen. ;)


Ungdomarna har varit hemma ikväll. Underbart! Dom är nästan aldrig hemma längre och det är så mysigt att ha dom här.
Skönt med lite sällskap!

Svärmor tittade oxå förbi en runda och Emma fick en present som uppskattades. En pysselbok. Den har hon "pysslat" med hela eftermiddagen.

Jag har spenderat ett par timmar vid datorn nu. Fingrarna glöder. Orden bara flödar.
Härligt!

Imorgon ska Emma och jag åka buss till stan, efter hennes önskemål. Hon ska köpa lim för pengarna. Inte vingar, utan lim :)
Hon är inne i en klipp och klistra period och limmet är slut. Finns bara superlim och med det lär hon väl limma fast sig själv på pappret. :)

Vi ska oxå möta upp fina H och hennes härliga döttrar på McDonald´s för en lunch.

Sen ska Emma och jag ha fredagsmys. Chips, läsk och en film. Jag längtar!

Nu mot sängen. Imorgon bitti ringer klockan och jag ska ta en tripp till gymmet.
Nu är jag på G!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar