söndag 9 september 2012

Borta bra...

...men hemma bäst. Denna gången stämde det väldigt bra. Resan hem igår kändes väldigt dryg. Jag körde från Norrköping och det kändes som om jag körde och körde och aldrig kom fram.
Vi ville snabbt hem till vår sjuka lilla vattkoppstjej.

Hon var vaken när vi kom hem och det blev kramkalas.
Hon fick en sjukispresent, en Rapunzeldocka, så lyckan var total.

Emma har har haft turen att inte få supermånga prickar men dom som finns dom kliar.
Hon har sovit ganska oroligt inatt lilla gumman.
Det blir en vecka hemma för pricken Emma. Det är nog inte jättepopulärt. Hon pratar redan om att hon vill träffa sina kompisar Elin och Ebba.

Hur har vi haft det i Stockholm
da? Väldigt bra. Och att det blev vinst för grabbarna,i golftävlingen som Brolin ordnar, gjorde ju inte saken sämre direkt.
Katschiiiiing! ;)

Känns alltid vemodigt att lämna Fam. Forslund.
Lotta är min soulmate.
Fast denna gången ville vi hem till vår dotter. Hade dåligt samvete hela tiden över att inte vara hos henne.


Nu frukost sen ska jag ha en date med en,numera,skånetös ;)




























































Hm...lite suddiga bilder från den där kvällen. Men vi var inne i dimman, så att säga :)

Innan vi mötte upp männen på Undici så träffades vi tjejer på Hotell Nobis vid Norrmalmstorg och tog en otroligt god jordgubbsdrink i burk. Ett måste att testa om ni är i närheten.

Sen middag på Berns. Vi plockade in många små rätter. Mycket gott! Det får högt betyg av mig, både mat, service och stämningen. Härliga tjejer!

Ser redan fram emot nästa år. Då vill jag ha en repris på allt. ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar