lördag 8 oktober 2011

Vi kör LL

LL=Lugn Lördag

Vi har haft en supermysig lördag. Jag väcktes av larmet i morse och drog i väg och tränade en timme.
Köpte med frallor på vägen hem och så hade vi en lång och mysig frukost.
Micke o Emma skulle ha åkt i väg själva och jag skulle ha varit hemma och pluggat men jag hoppade över pluggeriet och så körde vi familjemys istället.
Käkade lunch på Max, var och handlade och så besökte vi även kyrkogården och tände ljus.

Eftermiddagen och kvällen har varit så lugn och skön. Jag tog en powernap på soffan, vi har lekt och myst med Emma, städat hennes rum, lagat mat och bara umgåtts. Kvalitetstid!
Emma var så rolig tidigare idag. Hon hade bjudit oss på pannkakor i sitt rum och sen när vi skulle åka iväg och jag ropade:
-Kom nu Emma, vi ska åka
-Nää, jag kan inte, jag måste diska bara för att ni har varit här och ätit så mycket sa hon då. Hahaha.

Nu ikväll har Micke och jag druckit lite vin, kört önskelåtar från spotify och spelat spel. Perfekt lördag!

Patric ringde nyss, fest i Lindsdal så han och en kompis kommer hem och sover här
sen. Det känns bra!

Nähe...klockan är bara 23 men jag tror ändå det blir sängen. Klockan ringer även i morgon bitti. Träning på schemat!

Söndag imorgon...och sen måndag vilket innebär en hel dags shopping. Gekås i Ullared, mycket roligare än man kan tro ;)

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar