fredag 21 oktober 2011

Växtvärk

Förmodligen var det växtvärk Emma hade igår kväll . Hon vaknade flera ggr och sa att hon hade ont i sina ben och pekade på knäna. Men idag har hon inte ont alls.
Trodde inte man fick växtvärk i så tidig ålder men det kunde man visst och det är tydligen vanligast hos flickor.

Usch, idag har jag ingen bra dag. Irriterad och less på mig själv. Är väl bra iof sig, då slipper ju nå´n annan lida. Men...jag får ju dras med mig själv hela tiden. *suck*

Ska ta en powenap nu tänkte jag och sen fixa och plocka lite innan jag får besök.

Imorgon ska jag och Micke tapetsera i köket. OMG säger jag bara, hur ska det gå? Hjälp!!!
Emma ska gå på bio med sin moster. Mys!

Ha en bra fredag!

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    vad kul med lite tapetsering. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
    Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera