fredag 7 oktober 2011

Värdelös

Jag känner mig värdelös...känner mig inte bra på nå´t för tillfället. Och ful är jag tydligen oxå. Fick precis detta smset av min son:

Hjälp de drabbade i Afrika. Skicka en bild på ditt ansikte till 72400 och visa att det finns värre katastrofer i världen.

Amen tack för den!!!
Hahaha vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Har pms vecka och vaknade i dag, tittade mig i spegeln och blev rädd...vem fan är det där?!
Hur ser jag ut! Katastrof!
Och så får man det här smset, känner mig genast mycket finare...hm...not!
Patric...du ligger på kraftigt minus!!! :)

Jag känner mig alltid värdelös när jag har pms. Hela mitt liv suger.
Och just nu har jag det ganska mycket med studier som går lite trögt och det gör ju inte saken bättre.
Hinner inte med mina vänner eller familj och då känner jag mig värdelös för det oxå.
Sara smsade häromdagen och sa att hon hade glömt bort hur jag såg ut.

Förlåt Sara, har lite mycket nu. Fast du fick ju en bild på mig så du kan ju titta på den om du saknar mig och sen så får vi ju en ladiesnight weekend ihop nästa helg. :)

Förlåt även till dig Ramona, jag har inte glömt dig, det vet du. Snart...jag säger bara snart, så ska jag gottgöra dig. Du hajjar vad jag menar :) Puss

Och alla ni andra som känner er bortglömda...jag har inte glömt er, har bara lite mycket i mitt liv just nu...sorry!

Fredag idag igen då. Emmis och jag ska ha fredagsmys. Ska snart dra och handla lite smaskigt till kvällen.

Helgen blir lugn, bara familjemys på schemat. Om nå´n är sugna på att träffa oss eller vill hitta på nå´t kan ni hojta :)

Jag hoppas helgen går fort för på måndag ska jag o mannen till Ullared. Wiiihoooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar