torsdag 27 oktober 2011

iPhone4s

Jahopp, om ca 2 veckor har jag ny mobil. Beställde en idag. Spännande!

Nu har jag pluggat, lagat mat, lekt med Emma och rensat mina garderober. Jag fattar inte varför det alltid är KAOS bland mina kläder. Vem är det som kommer hit och stökar till där??!! Sluta upp det med!
Alltid kul när man fixar iordning för då hittar man kläder man hade glömt bort. :)

Emma har lekt 2 1/2 timma i sitt rum. Visst, hon kommer ut ibland och pratar eller vill ha nå´t men hon har mestadels lekt i sitt rum hela denna tiden. Hon fick en skiva av moster Lina med Disneysånger och den går på repeat. Hon älskar den och hon är otroligt duktig på att lära sig texter.

Nu ska vi ta lite kvällsmat innan det blir sagoläsning och sängen för lilla prinsessan.
När hon sover blir det mer studier för mig. Vill göra så mkt som möjligt ikväll så jag kan ta det lugnt i helgen.

Puss hej

Fick veta idag att vänner till oss väntar tillökning. Ett stort grattis till er. Härligt! :)
Hm...kände just nu lite bebissug...men bara lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar