torsdag 6 oktober 2011

Sisters of war

Den här filmen är en sann berättelse från andra världskriget. Har precis sett den nu. Jag och mannen åt sen och lång frukost och kollade på film. Det var inte den bästa filmen jag har sett men absolut sevärd. Den var otäck bitvis och sorglig. Jag grät så ögonen är alldeles svullna nu.
Jag älskar filmer från andra världskriget. Serierna Band of Brothers och The Pacific är mina absoluta favorit serier. Band of brothers har jag sett ett antal ggr nu. Tröttnar aldrig!

Jag ställde klockan i morse och drog till gymmet. Kände dock att jag inte hade så mycket kraft och ork i dag och sedan jag kom hem har jag legat fullt påklädd under filten och frysit så att jag huttrar.
Känner mig "konstig" i kroppen och inte alls pigg.
Kanske är nån förkylning på G eller är jag bara trött helt enkelt.
Är iaf nöjd över att jag tog mig till gymmet även om att jag inte orkade så mycket som jag hade tänkt.
Imorgon kör jag en vilodag och hoppar över gymmet.

Nu ska jag lägga energi på att plugga...frågan är, hur hittar jag den energin?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar