torsdag 20 oktober 2011

Emma testar

Emma testar gränser till max just nu.
Och sen kör hon med "tyck synd om mig" trixet. Som t e x nyss så satt hon i mitt knä och sparkade på bordet hela tiden så det kasade i väg och min kaffemugg ännu en gång höll på att åka omkull. Jag sa till henne fyra gånger innan hon slutade och då tittade hon på mig med ledsna ögon och la huvudet på sne:
-Men mamma, du behöver väl inte vara arg på mig. Det var ju inte meningen att jag sparkade på bordet.
Sött Emma, jättegulligt, men tyvärr...jag går inte på det där ;)

Fattar inte vart den här dagen har tagit vägen?! Vad hände? Snart läggdax igen.
Tänkte även så idag när Kalmar Posten dök upp i brevlådan. Va? Jag läste ju nyss den. Är det torsdag igen?
Faan...veckorna går för fort, jag hinner inte med. En pausknapp vore nå´t.

Imorgon är det fredag och då kommer Ingela hit och ska ha fredagsmys med mig och Emmis. Kul med lite sällskap. Vi ska laga käk, äta, dricka kaffe och sen babbla, babbla och babbla, typ! ;)

Resten av helgen blir förhoppningsvis lugn...känner för en soft helg. Behöver fortfarande ta igen mig efter förra helgen. :)

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar