torsdag 13 oktober 2011

Time out

Jag tar en break från bloggen, en paus från vardagen och tänker bara tänka på mig själv i några dagar. Varför?
Jo därför att jag ska till Stockholm och umgås med vänner.
Hotell, Ladies night, party, shopping, hotellfrukost, fika, middagar, umgås , skratta o ha kul!
Jäklar vad kul det ska bli. Wiihoooo!
Har haft fullt upp med studier och annat ett par veckor nu så det ska bli skönt att rensa skallen och göra lite annat "skojsigt".

Idag har jag klippt mig hos Johanna på Hårstudion. Jag är nöjdare än nöjd. Tycker nästan att jag är lite snygg. Fast bara nästan :)
Emma och jag har även hälsat på hennes kompis Vide idag och jag har fikat och babblat med Cissi.
Vi bor inte alls långt ifrån varandra här i Lindsdal och ändå hinner man aldrig ses. Hur sjukt är inte det?! Men det är iaf väldigt trevligt när man väl ses :)

Jag har packat inför morgondagen och känner mig i princip klar. Så nu ska jag äta lite och bara softa innan det är läggdax.
Emma sover gott och hon verkade inte alls ledsen över att jag skulle åka iväg. Hon sa:
-Nu får pappa och jag vara hemma själva. Men vem ska laga maten mamma?
Ska jag det eller?

Hahaha...jaa, pappa MU...vem ska laga maten? ;)

Som sagt...får se om jag hinner blogga nå´t i helgen och gör jag det inte så vet ni ju vart jag är och att jag kommer tillbaka.

Ha en bra helg!

1 kommentar:

  1. Låter som det inte kan bli annat än trevligt! Ha det så skoj!
    Och jag betvivlar inte en sekund att du är snygg, nyfrissad eller inte :-) Kram

    SvaraRadera