lördag 1 oktober 2011

Aj!

Jag har ont i hela min kropp, och då menar jag HELA min kropp. Sumba och danspass i onsdags och så styrketräning igår. Jag kan knappt röra mig.
Och så ska jag träna imorgon igen. Hur ska det gå?
"Vill man vara fin får man lida...onödigt mycket"

Idag har vi haft en mysig förmiddag i trädgården. Nina och barnen kom på besök och så Josse och hennes barn.
Barnen lekte snällt och hade jättekul medan mammorna fikade och pratade. Det ska tilläggas att jag tog endast kaffe till fikat. Ingen kaka eller choklad.
Fast...åt precis lite godis, men ändå...jag klarade att inte ta nå´t till kaffet. Det är stort!

Nu softar vi och slappr lite efter lunchen. Vi håller på att prata om vad vi ska göra resten av denna härliga lördag. Öland? Grilla hos vänner? Vara hemma, soffan och film?
Funderar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar