söndag 16 oktober 2011

Galet!!!

Ja, riktigt galet och kul har jag haft det med Sara o Susanne i helgen. Kom upp till Sthlm i fredags. Satt på hotellrummet och förfestade lite.
Vidare mot Globen för att möta upp Lotta.
In och fick en fördrink.
Blev visade till bordet av Anders Timell. (Lottas man är vän med Anders)
Åt en supergod middag
Ladies night började. Fy fan, rent ut sagt, vad bra det var. Jag skrattade så jag hade kramp i magen. Thomas Järvheden är grym!
Ni tjejer som aldrig har varit på Ladies night...GÅ! Det är värt varenda krona.
Vi bubblade av skratt och energi när vi gick därifrån.
När man är med Lotta händer alltid helt tokiga och galna grejer. Istället för att ta en taxi in mot city så tog vi en limo och åkte runt en timma och drack skumpa.
Hämtade upp folk på vägen som Lotta känner och hade bara väldigt kul och trevligt.
Vidare till nå´t danshak. Dock värsta raggningsstället. Värre än Sandra och Harrys ihop.
Drog och åt lite nattamat och sen hem till hotellet.

Lördagen började vi med god frukost och sen körde vi en heldag på stan.
Hem och softade.
Fixade oss och sen drog vi till Hard Rock Café där vi åt och drack väldigt gott.
Stack vidare till Gamla stan och ett ställe som heter Engelen. Bra place.
Där uppträdde Anders Bagge och Medina och av en ren tillfällighet så hamnade vi i VIP-hörnan med Anders Bagge.
Vilken skön snubbe. Så himla trevlig, go och glad.
Träffade mycket roliga och schyssta människor, drack gratis shots och hade en riktigt bra kväll.
Mycket skratt blev det.
Vi var bland dom sista som lämnade stället.

Söndagen har bestått av frukost, fika på stan och sen hemresa till Kalmar.

Ååå vilken kul helg det har varit. Känner mig så himla nöjd.
Tack alla inblandade, det här kommer jag leva på länge!

Har gosat med min dotter nu som var extremt efterlängtad. Nu blir det hämtmat och umgås med mannen. Bilder från helgen kommer imorgon.

Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar