fredag 28 oktober 2011

Ingen bra dag

Är verkligen inte min dag idag. Blää, har en urusel dag. Ingen bra dag alls! Trött , irriterad och grinig.
Inte blev det bättre av att när jag skulle laga mat så pajade fläkten. Hm...den är inte ens ett halvår "gammal". Ååååååå!!!!
Sen när vi sitter och äter så får jag ett sms av en kompis till Patric.
-Hej Malin. Är Patric hemma i Lindsdal? Har inte sett honom i skolan idag!
VA? Jag höll på att få rycket. Dom köade inatt till rugbybiljetterna och då sa jag till honom igår att du skiter inte i skolan imorgon, hur sent det än blir. Och så får man ett sms om att han INTE är i skolan.
Ringde Patric direkt, ilsk som ett bi...hm...han var i skolan. Dom skrattade gott åt mig, Kompisen skulle bara skoja med mig. Åååå vad kul.Jätte roligt skämt. Hehehe...Jäkla pajas!

Om nå´n har lust att komma hit och muntra upp mig med nå´t gott att äta, fika med mig och kanske har nå´t kul svaller att komma med så är dörren öppen.
Vart är alla vännerna när man behöver dom? KOM!!! ;)

Äh...Emmis och jag är vana vid att ha fredagsmys själva, så vi klarar oss nog igenom denna kvällen oxå. *tycker synd om mig själv*

Nu ska jag tjura mig igenom en städning. Damma och dammsuga....SKITKUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar