söndag 2 oktober 2011

Känner mig nöjd...

...över att jag drog till gymmet ,både gick och sprang på bandet samt körde lite styrketräning.
Efter allt jag åt och drack igår ( kände mig fortfarande mätt när jag vaknade ) så kände jag mig nästan tvungen.
Det var inga problem alls att komma iväg, jag var jätte taggad.


För er som undra vad vi hittade på tillslut igår så blev det en kväll hos fam. Hultén.
Förrätt, grillat, efterätt, rosé, rött vin, öl, godis och chips. Ni hajar varför jag var tvungen att träna idag va?
Gutt var det iaf och vi hade väldigt trevligt som alltid. Vi spelade spel och många härliga skratt blev det.
Emma somnade i deras soffa och det var inga problem att lyfta henne till vagnen, åka buss hem och sen lyfta henne till sin säng. Hon kom in till oss vid 7 imorse och sen somnade vi om.
Det har varit en riktigt härlig helg!

Nu duschen sen in till stan, Emma ska på dans.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar