måndag 31 oktober 2011

Jag är nervös

Har ont i magen...det kommer hända lite saker den närmsta veckan vilket gör mig nervös. Nervös och lite "pirrig".
Och så känner jag mig stressad oxå men det är jag ju ALLTID, som min man säger.
Ja, jag är verkligen alltid stressad.Stressar när jag äter, stressar när jag läser en bok, så jag får bläddra tillbaka och läsa om, stressar när vi ska åka bort, stressar ofta upp mig under hela resan över att jag har glömt nå´t, stressar när vi handlar, vilket resulterar i att jag alltid glömmer nå´t, stressar när jag lagar mat så att jag ofta klantar mig med att koka över, spilla etc. StressMalla, That´s me! Jag stressar t o m på toaletten !!!
Hur arbetar man bort denna ständiga stress?

I em har jag iaf inte stressat...eller jo, jag stressade nog allt upp mig över alla löv när jag räfsade. :)
Emma och jag har som sagt varit ute o fortsatt fixa i trädgården. Känns så hopplöst att räfsa för om någon dag är det lika mycket löv igen.
Nu har vi precis tagit en liten paus innan vi ska gå in i Emmas rum och försöka ordna upp kaoset lite.

Mannen jobbar och ungdomarna är iväg men jag hoppas på att kunna få smita iväg på en promenix när dom kommer hem.

Kvällen kommer att blandas lite med studier och tv-tittande.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar