onsdag 5 oktober 2011

Tröttis

Jag är riktigt trött idag. Var ju uppe i ottan igen för att dra iväg och träna. Fan, vad duktig jag är, om jag får säga det själv. :) Klapp på axeln Malla.
Men en riktigt trött tjej idag var Emma. När jag kom hem från gymmet vid nio i morse så sov hon fortfarande. Hon klev inte upp förrän 9.30 tiden idag. Men hon vaknade utvilad, pigg och glad. Härligt!

Vi har varit på Ikea och käkat lunch idag. Tog inte köttbullarna idag, det fick bli fisk istället. Mumsigt värre!
Sen har vi uträttat ärenden och fixat lite och nu väntar vi på att svärmor ska komma förbi på en fika.

Ikväll är det föräldrarmöte och bästa ungdomarna ska vara barnvakt. Vi får även komma hem till ett dukat bord för dom ska fixa käket. Lyckligt lottad är jag med så fina ungdomar i min närhet.
Tilda sa igår att jag är alldeles för snäll men som jag sa till dig Tilda, jag är snäll emot dom som är snälla mot mig! ;)
Och är man dum emot mig så är det bäst man springer för då är jag inte att leka med. Hehehe

Ikväll börjar äntligen mitt efterlängtade Greys Anatomy. Bästa! Mc Dreamy och Mc Steamy...mmmmmm ;)

Nu lite studier sen äntligen en kopp kaffe!

Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar