tisdag 25 oktober 2011

Ungdomarna

Jag är så glad att Patric har träffat Tilda. En underbar tjej. ( Fast hon har börjat ta ton emot mig, det måste jag ta ur henne hehe ) Dom är så fina och mysiga ihop. Och man blir så glad av att umgås med dom. Ett extra plus är ju att Emma älskar henne och att Tilda är snäll o passar henne när jag är och "skakar rumpa" :)
Idag blev jag verkligen helt slut på danspasset. Hade knappt ork att cykla hem efter.

Kvällen har varit lugn. Ungdomarna har hållt mig sällskap och vi har ätit gott och tittat på tv. Tilda lärde mig en ny matträtt.
Stek strimlad tacokyckling, paprika och lök, blanda i creme fraiche paprika-chili och så vanlig creme fraiche.
Lägg röran i ett mjukt tacobröd, rulla ihop, lägg i en form och strö riven ost över. Och så in i ugnen. Satan så gott det var. Kallar det numera för "Tildas special"

Jag är sjukt trött och ikväll ska jag lägga mig tidigt, vilket innebär NU.

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar