torsdag 20 oktober 2011

Sprickfärdig

Det är sant, jag är sprickfärdig. Jag åt för mycket, men det var ju sååå gott!!!
Jag gjorde Thaimat idag och det är svårt att inte äta för mycket av det.

Jag har varit och kört ett hårt pass på gymmet idag. Körde mycket armar. Tänkte jag skulle få bukt med den där lösa, överflödiga huden som bara är i vägen.
Otroligt att jag lyckades komma upp och i väg imorse för jag var fortfarande helt slut efter vår joggingrunda igår.
Imorgon ska jag testa dansfeber, lördag styrketräning och söndag vila.
Ser redan nu fram emot söndag.

Nähe...dax att rycka upp sig. Ska hämta Emma lite tidigare på dagis, vi ska in till stan en runda.

Känns som ett ganska trist och onödigt inlägg det här men...ja, vissa dagar är mindre intressanta än andra.
That´s life! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar