söndag 23 oktober 2011

Ingen bra start på dagen...

...men det blev bättre :)

Vaknade inatt och hade ont i huvudet och på vänster sida av ansiktet. Somnade om och vaknade imorse med en hemsk huvudvärk men mest ont på vänster sida vid tinningen. Mådde även illa.
Försökte sova men låg mest och vred mig.
Lyckades somna om men vaknade av att jag fick springa upp och kräkas.
Somnade sen en stund till och när jag vaknade kändes det mycket bättre. Dock fortfarande öm vid vänster tinning.
Måste ju fått ett migränanfall?!
Hur eller hur så gick det över snabbt och det är jag tacksam över.

Nu under em har jag haft besök av mamma, syskon, syskonbarn och min bonusfarmor o farfar, vi har fikat och haft det trevligt.

Kände nyss att Emma och jag behövde luft så vi tog med hennes dockvagn och gick ut på en promenad. Vi gick på "sakletarjakt" men gjorde inga superfynd. Kom bara hem med löv :)

Nu ska vi softa och mysa framför en film. Är fortfarande extremt trött efter huvudvärksattacken imorse.

Imorgon tar vi nya tag. Då är firar vi även 2-årig bröllopsdag :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar