tisdag 18 oktober 2011

Hinderbana

När jag kom hem efter träningen så hade Emma gjort en hinderbana som vi var tvungna att kämpa oss igenom, gång efter gång.
-Kom igen mamma, kom igen pappa!
Hon peppade oss rejält :)
Resten av kvällen har hon sprungit in i oss och sagt:
-Oj, förlåt, det var inte meningen!
Man tycker det är gulligt och duktigt första, andra och tredje gången men sen börjar det bli rätt tröttsamt när man fått en knuff, som dessutom är med mening, typ 10 gånger ;)

Efter ett hårt träningspass så blev det varma mackor. Enkelt är oftast väldigt gott.
Nu kaffe, lite soffhäng och studier.

I morgon har vi en mamma,pappa,Emma-dag. Familjemys!

Helt otroligt att jag kan vara så glad som jag är...jag har haft oflyt två dagar i rad.
I går spillde Emma ut min mugg med kaffe över datorn och idag tappade jag min I-phone så glaset krossades. Det är roligt nästan jämt!
Vanligtvis skulle jag fått ett pyskbryt men jag tar det hur lugnt och lättsamt som helst. Vad har hänt? ;)

Nähe...kaffedax ( Ja Patric, jag ska ta lite choklad till kaffet. Alltid nå´t gott till kaffet...det vet du! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar