fredag 13 maj 2011

Zombie

Shit, vad jag är trött...som en zombie.

Skumt att mitt inlägg som jag skrev igår om att jag var dizzy, av värktabletterna, bara har försvunnit?
Jag har iaf inte tagit nå´n smärtlindring idag och jag mår prima. Förutom att jag är trött.

Nu har Emma o jag fredagsmys. Morötter som snacks och nerbäddade under täcket framför en pippi film. Gos!

Emma har varit med moster Lina på hennes skola idag. Och nu iem har vi varit hos Sara o Theo på fika , lek o bus. Sara o jag har "babblat" och det var skönt med en pratstund.

Imorgon blir det lunch på Öland med svärmor , sen lämna Emma hos mams o paps för att gå ut o äta o partaja med fam. Hultén/Andersson. Vuxentid, mys!

Ha en bra helg allesammans.

See ya!

1 kommentar:

  1. Hela Blogger/Blogspot har legat nere idag. De skriver att de ska återskapa de inlägg som försvunnit, hur de nu gör det...

    SvaraRadera