onsdag 18 maj 2011

Finast






En nyklippt söt liten tjeja som var sååå nöjd över den rosa färgen hon fick i håret.


Klippningen gick bra och jag beundrar Johannas ( frisörens ) tålamod :)


Förutom klippning och lunch på stan med Micke o Emma så har jag varit hos mamsen,varit ute och gått med syrran, ätit mat som tonåringarna har lagat, myst med dottern, fikat med tonåringarna och nu är jag bänkad framför tvn.


Är rädd att det blir en tuff natt. Emma är tokförkyld och har varit lite gnällig och hängig idag. Hon brukar vakna många ggr på natten när hon är förkyld så det är bara att ladda för att det blir så i natt.


Imorgon ska jag till stan med Pillan. Vi ska växla pengar till resan , luncha och babbla lite :)
Sen kommer mina minsta systrar hit på lite fika. Mys!


Idag är jag glad över att när jag står på vågen så visar den att det går neråt. Wiiihooo! Bra för bikinin ;)

Idag är jag ledsen över att min hand värker :( Blääää...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar