fredag 6 maj 2011

Twilight

Ser just nu på Twilight. Har sett den ett antal ggr nu och jag tröttnar aldrig. Kärlek, I löööve it.
Tur att jag har Lina och Ramona som förstår mig, alla andra brukar tycka man är knäpp som gillar dom filmerna :)
Har sett alla filmerna flera ggr och även läst böckerna ett antal ggr.
Jaja, lite skumt kanske det verkar men det skiter jag i. Jag gillar vampyrer helt enkelt. Kanske var en i mitt förra liv ;)

Idag har varit en både bra och dålig dag. Lite upp o ner och ner o upp.

Besök på Öland hos svärmor som bjöd på god mat, som alltid. Emma fick en dockvagn som hon ska ha där. Snällt. Vi pratade idag om att resa nå´nstans i slutet av sommaren med svärmor. Hoppas det blir av :)

Spontant besök hos Ramona för fika och babbel. ( Tack Ramona för att du lyssnade idag *KRAM* )

Ett långt och svårt samtal med en vän men förhoppningsvis har nu allt "jobbigt" löst sig och min huvudvärk kanske kan släppa lite. ( Saknar dig vännen )

Tacomys med sonen o Tilda.

En stimmig kväll med en son som behöver ha saker tvättat och som packar i sista sekunden. Han åker till Spanien tidigt imorgon bitti.

Syrran kom förbi på en kaffe men jag hann knappt prata med henne ( Sorry Lina, you know I love you )

Nu är det tyst o lugnt i huset. Mannen jobbar, Emma sover och Patric har åkt till Tilda.
Myskläder på, täcke o kudde i soffan och nu ska jag inta ryggläge, slappa och njuta av lugnet.
Hoppas bara huvudvärkstabletten börjar verka snart annars sliter jag av mig huvudet. ONT!

Imorgon är det lördag. Vet om jag ser fram emot det direkt. Mannen ska åka efter lunch imorgon på grabbträff. Kolla trav, tips, ha 5-kamp och spela poker.
Så Emma o jag blir själva imorgon igen. *surläpp*
Men va fan...imorgon är en annan dag...vem vet vad som händer då?!
Hoppas dagen o kvällen har nå´t roligt och oväntat att bjuda på.
Gör som grodan - lev på hoppet :)

Natti natt

För alltid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar