söndag 15 maj 2011

SÅLD

Japp nu är den älskade vagnen såld ...Vi köpte den begagnad för 2500:- och sålde den för 2300:- så vi är nöjda.
Gutt med lite extra cash i kassan för både jag och Emma ska klippa oss denna veckan :)

Nu är vi precis hemkomna efter några mysiga timmar hos fam. Hultén/ Andersson med lek, bus, mat och fika.
Jag är småseg nu, lite bakistrött kan man säga :)
Blir en kväll i soffan.

Idag har jag haft ont i min hand och den har börjat bli blå. Känns lite konstigt i tummen oxå fast annars tycker jag det har gått överförväntan med handen.
Visst, jag får rycket flera ggr om dagen för att det är så många saker jag inte klarar av att göra med handen. Men nu är det inte så länge kvar tills stygnen ska bort.

Nu lässtund med dotter.

Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar