tisdag 10 maj 2011

Klumphand

Ja nu kan man inte använda handen speciellt mycket. OP idag gick bra. Enormt go, vänlig och härlig personal på operation, UVA och min läkare Rasmus Bjerre är verkligen fantastisk.
OP var läskig, inget jag vill göra om men det gick bra och jag överlevde hehehe.
Har lite ont nu men det hade ju varit konstigt om man var helt smärtfri.
Kruxet är hur jag ska fixa vardagen med en liten dotter här hemma när MU jobbar. Jag får inte använda handen mer än nödvändigt. Typ klä på mig och äta. Hehehe vilket skämt. I såfall behöver jag en assistent. Nå´n som känner sig manad?
Och vi renoverar köket nu, bra timing. *suck*

Nu är det över iaf och det kan bara bli bättre. Gutt!

Nedan kommer lite bilder på vår fina dotter. Bl a när Emma cyklar på Mickes gamla cykel. 35 år gammal och den funkar lika bra fortfarande. :)
( Ibland är det bra att spara saker, eller hur Ulla hihi )
Även bild på Emmis o pappis när dom spelar Lotto. Ett bra och enkelt spel.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar