torsdag 19 maj 2011

Bloggsvacka?

Usch, idag tänkte jag eg skita i att blogga. Kände inte att jag hade nå´t att skriva. Känns som att jag skriver samma jäkla skit varje dag. Hur kul är det att läsa?

Nu sitter jag ensam...IGEN ( försöker ge min man dåligt samvete hehe ). Det är sååå segt att Micke jobbar nästan varenda jäkla kväll. Bläää!
Har haft lite sällskap idag iaf.
Trevlig stund med Pillan på stan, Amanda o Lina var här på en fika och vi planerade en liten överraskning till "någon", Patric har oxå varit hemma men drog nyss till tjejen. Emma har somnat och jag...ja jag sitter här och tycker synd om mig själv.
Är hungrig men orkar inte göra nå´t att äta, får bli en macka sen. Det funkar det oxå. Och kanske några chips. Tröst chips hehe

Imorgon är det fredag...vad ska man hitta på då? Gissa vad? Mannen jobbar då oxå.
Men på lördag är han ledig...längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar