fredag 6 maj 2011

Not my day

Känner att det här INTE är min dag. Vaknar trött med huvudvärk och är extremt lättirriterad. PMS skulle man kunna tro men näe, det eländet är precis över så det här är nå´t annat skit. Sovit dåligt, oroar mig och grubblar för mkt över saker igen. Stressad inombords. Maj är en hektisk månad och jag behöver klona mig för att hinna göra allt och vara alla till lags.
Och så känner jag mig orolig över operationen på tisdag. :/
Sur o gnällig.
Nähe, ryck upp dig nu gnällMalla.

Ska sätta mig i solen en stund med en kaffe och sen ska jag ut o gå en runda. Att rensa tankarna är aldrig fel och sol o motion på det ger förhoppningsvis energi.

Jag skulle vilja dricka vin ( ja eller eg behöver det inte vara vin, kaffe eller öl funkar oxå...ja SPRIT med för den delen heheehe ) och "babbla" av mig ikväll. Umgås helt enkelt. Nå´n som är sugen?

Annars blir det Ben & Jerry glass och Twilight för min del. Funkar det oxå :)

Puss o kram
( jag är inte så sur som det verkar...det är jag aldrig hihi )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar