tisdag 24 maj 2011

Grattis mamma

Idag fyller min mamma år, 52 år tror jag det är. Värsta ungdomen ju ;)
Vi ska snart dit och fira henne, ska bara bjuda syrran och hennes barn på en enklare middag. Kroketter och hamburgare, men det funkar det med :)

Idag har jag tagit bort stygnen. Aj! Fick blodsmak i munnen men det gick snabbt så jag hann inte lida så mkt :)
Var inte riktigt läkt så jag fick tejpa. Men skönt att bli av med det där "klump" förbandet.
Nu blir det sjukgymnastik ett tag framöver för kraften i handen = noll.

Har börjat plocka fram sommarkläder som ska tvättas inför resan men...börjar bli rädd att vulkanröken ska ställa till det.
Hur som helst så får man väl iaf räkna med att man kommer iväg och blir det inte så , näää då är det ju så. Då finns det inget man kan göra åt det. Det är ju ingen katastrof direkt. Vi överlever nog det :)
Men som sagt, hoppas ju ändå att att slippa "röken" så att planet kan lyfta.

Ha en trevlig kväll

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar