söndag 8 maj 2011

Härlig dag

Den här dagen började inte bra men blev mycket bättre än jag hade trott att den skulle bli.
Vi skulle åkt på kosläpp idag men min man tog sig inte upp ur sängen av nå´n konstig anledning. Det var väl bara läsk dom drack på festen igår? Jo tjena! B A K I S!
Man mår som man förtjänar...

Var ute o gick en långpromenad och pratade länge med en vän. Kändes skönt och vi har nu rett ut vissa oklarheter..och min huvudvärk har släppt. Gutt! :)
Resten av dagen har vi varit i trädgården. Lapat sol, planterat, fikat, vattnat, lekt och haft trevligt besök av fam. Hultsson ( Hultén/Andersson ) . Barnen lekte o hade kul. MYS!
Emma har även varit hos gammelmormor och firat henne, hon fyller år imorgon.

( Just det, grattis min kära kusin Petra som fyller 37 år idag...Puss )

Nu blir det bad för Emmis och när hon sover är det min tur. Efter det blir det soffan :)

Kram hej

Alla ni som vågar säga ifrån och anmäla när ni ser/vet att ett barn far illa, all heder till er.
Man kanske inte kan rädda alla men har man räddat någon så är det en bit på vägen.
Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar