söndag 29 maj 2011

Grattis

I dag har vi firat Patric som fylller 17 och så har vi firat mig, mamma och svärmor på Mors dag ;)

Vi har haft en väldigt bra och mysig dag. Vi avslutade kvällen, jag , Micke , Patric och Tilda, med att spela kort ( Plump ) och jag...japp, JAG vann! ;)
Jag ska hoppa i säng nu för jag är lite smått sliten efter gårdagen. Men Oj vad det är värt det. Hade så jäkla kul igår.
Sara och jag hade en sittning på Krögers, vi fick sällskap av Josse och Tanja och vi avslutade några roliga och bra timmar ( Bosse & Josse hahaha ) på Krögers med att gå till Harry´s där vi hade ännu roligare.
Många känningar ute och det var en så´n där rolig kväll som man aldrig vill ska ta slut.
Mer så´na tillställningar i sommar, tack!
Nähe...sängen...kudde....täcke...nana...Sweet dreams.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar