tisdag 17 maj 2011

Seg

Vaknade i morse och min kropp vägrade gå upp. Emma o Micke gick upp o fixade allt o han tog henne till dagis. Jag gick nyss upp. Känner mig trött , illamående och det värker i handen. En salig blandning. Men nu har jag ätit lite o druckit kaffe så nu ska det nog ordna till sig :)

På schemat idag står det städa garderob. Just nu ligger mina kläder i hela sovrummet istället för att vara i garderoben. Så blir det när jag har " jag har inga kläder att ha på mig" - dagar ;)

Ska börja titta lite smått på sommarkläder som behöver tvättas o strykas inför Turkiet.
Känns helt sjukt. Jag ska åka ensam till Turkiet. Ja inte ensam men utan man o barn. Bara rå om mig själv o komma ifrån vardagen lite. Skönt...eller? Jag hoppas jag kommer klara av att njuta. Eller så får Pillan trösta mig när jag gråter hejdlöst av hemlängtan o saknad. Kommer använda skype flitigt iaf. :)

Nähe...kläderna vill hängas på galgar. Bästa att sätta fart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar