måndag 2 maj 2011

Ett ex

Nu har jag precis haft besök av en vän som numera bor i USA och bara är här tillfälligt. Han hade köpt med sig Converse till Emma. Rosa jättefina. Hon var såååå nöjd!
Ronnie som var här är ett ex till mig ( ja man kan vara vän med sitt ex ) och han kom mest för att få träffa Patric. Vi flyttade ifrån varandra när Patric var 6 år och vi har alltid haft kontakt med varandra men nu var det längese´n vi sågs.
Men för er som vill gotta er i elände så kan jag meddela att han är bara en vän. Jag är lyckligt gift och tänker inte byta ut min man :)

Den här dagen har gått så jäkla snabbt och jag har inte hunnit med ett skit här hemma.
En slappardag helt enkelt.
Men imorgon måste jag få lite gjort...eller hela denna veckan har jag massa saker att göra. Nästa vecka opereras jag och sen är jag "handikappad" ett tag.

Nähe...natta dottern sen fortsätta S L A P P A ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar