lördag 21 maj 2011

Tapetsering pågår...

...här hemma. Som sagt, det går sakta med säkert framåt med vår köksrenovering. För sakta om jag får säga nå´t men jag är ju alltid stressad inombords o vill ha allt klart direkt. Men den som väntar på nåt gott...

Idag har varit en mysig dag. Emma tog med mig, sin mormor och minsta mostrarna på picknick på högsta berget ( Lindebergabacken ). Vi har gått en promenad och sen haft trädgårdsmys.
Ikväll ska vi in en runda till larmtorget och se Nicke Borg spela. Nice!

Jag är trött. Känner mig på lite smådåligt humör. Lättirriterad typ. ( trots det fina vädret hehe ) Grinig och less på att det gör ont i min hand. Trodde det skulle gå över??!! Men jag är väl stressad som vanligt...måste väl ge det lite tid.
Imorse hade jag så ont i handen/såret så jag lipade. KänsligaMalla :)

Nähe...dax att rycka upp sig och försöka fräscha till sig lite.

Trevlig helg

Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar