fredag 27 maj 2011

Fredagsmys...

...alldeles ensam :(
Sonen med kompisar, Emma sover och mannen är iväg på en liten tripp ( Under dagen Tyskland och nu Malmö ).
Sitter här med ett glas rosé och lite snacks...visst är det gott men såååå trist att vara själv.
Men jag får väl försöka njuta av lugnet.

En vän sa: Du skriver inte så mkt i bloggen längre. Sant! Jag har eg all tid i världen men ändå känns det inte som att jag har tid. Skumt!
Det är så mkt som snurrar i mitt huvudet, saker som ska göras, hålla reda på, läkarbesök, kalas, köksrenovering ,resa och det är saker, fester och tillställningar uppbokat hit o dit. Och så ska man hinna med att vara en bra mamma, fru och vän oxå.
S T R E S S!

Men jag är glad och jag mår bra som tur är ;)

Imorgon blir det en lugn förmiddag, mys o gos med Emma, sen vankas det 75 års kalas och sist men inte minst ut o käka med Sara. Erik "vill du ligga med mig då" Amarillo spelar på Bistro och jag skulle vilja se honom. Men va fan...jag är 35+ och kan ju inte gå dit och hänga med "småttisar". Eller? ;)

Ha en bra helg

KRAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar