onsdag 11 maj 2011

Härlig dag

Dagen började med svullna fingrar o ömmande hand men nu känns det mkt bättre. Har börjat vänja mig vid "klumpen" men jag känner mig ganska så handikappad och det känns skönt att Micke är ledig i några dagar.

Vilket härligt väder det har varit idag. Frukosten intog vi ute, förmiddagsfikat hos mamma - ute, lunchen inne men sen packade vi fikakorg och drog till Skälby. Där dök även lille Vide, hans syster o mamma upp så Emma hade en lekkamrat en stund. Emma överraskade oss verkligen idag med att våga springa runt och testa saker själv på lekplatsen. Skönt!
Skälby is da shit när man har barn. Great place!

Nu ska jag ut o gå en runda och sen blir det middag.
Resten av kvällen...( behöver jag ens säga det? )...ryggläge i soffan. Yiiihaa! :)

Imorgon ska vi på utvecklingssamtal och litet föräldrarmöte för att sen ha "fixar-dag" på förskolan. Föräldrar o barn ska hjälpas åt att rusta upp utegården. Måla, plantera, städa etc och så bjuds det på korv o bröd. Mysigt!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar