tisdag 17 maj 2011

Jahopp...

...här gör man sig till och gör kvällsfika, goda mackor o varm oboy , för att ha lite mys med tonåringarna. Dom åt sina mackor o gjorde mig sällskap i ca 5 min till...så var det med det. Ska aldrig mer fixa kvällsfika ( hihihi...försöker bara ge ER dåligt samvete )
Det var skönt att ha dem här igen iaf. ;)

Denna dagen har gått väldigt snabbt. Jag har städat garderoben, varit ute o gått en runda med Emma, handlat, lekt Pippi, syrran ( Josse ) var här på en kvällsfika och nu har jag slappat en stund.

Imorgon ska vi till sta´n och Emma ska klippa sig. Hon vill klippa sig som "Lotta på Bråkegatan" ..hihihi
Vi hade lite picknick inomhus förut och jag tog fram en liten bit choklad. Jag tog en bit och när jag efter en stund skulle ta en till så sa hon:
-Stopp och belägg, nu är det bra.

Hahaha, gissa om jag skrattade. Knäppunge :)

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar