måndag 6 september 2010

Utmattad

Helt slut, skakar i knäna och har blodsmak i munnen efter 20 min löpning. Hur fan ska jag klara att springa tjejmilen?
Började med att gå 20 min powerwalk för lite uppvärming. Började sen jogga lite lätt. Efter 10 min tänkte jag : Äh det här var väl lätt...hm...10 min senare var det som att gå in i en vägg. Jag var helt slut. Var nästan lipfärdig och på väg att ringa Micke och be honom hämta mig.
Hua! Jäklar vad jag ser fram emot nästa löptur...NOT!
Men jag gjorde det iaf och jag SKA göra det även imorg.

Nu väntar ett varmt bad sen kommer jag inte orka röra mig mer ikväll. Utmattad!

2 kommentarer:

  1. Så kände jag ända fram till jag till slut sprang tjejmilen förra året. Samma visa även i år. Men sen höll jag nästan på att dö också... När tar man annars ut sig så fullständigt, typ never... Jag hatar att springa, men att springa lopp ger en sådan kick.

    SvaraRadera
  2. Ja jag SKA verkligen göra det. Jag ska klara av det, så är det bara.
    Jag gillar eg inte att springa men det ger en kick att ha ett mål och göra något man aldrig trodde man skulle göra.
    Bra kämpat av dig. Men faan att jag inte vann ditt pris ;)

    SvaraRadera